Ķekavas novada metodiskās apvienības ir koleģiālas Ķekavas novada izglītības iestādēs strādājošu pedagogu grupas, kas aptver noteiktas specialitātes pedagogus un izglītības iestāžu direktoru un direktoru vietnieku grupas.
Mācību jomas koordinatora pašvaldībā vai pašvaldību apvienībā darbības mērķis ir sekmēt skolotāju sadarbību un savstarpēju atbalstu kvalitatīva mācību procesa plānošanā un īstenošanai vispārējā izglītībā novadā.
Mācību jomu koordinatoru uzdevumi:
- atbalstīt sadarbību starp skolotājiem novada izglītības iestādēs mācību satura un pieejas plānošanā;
- koordinēt priekšlikumus vai risinājumus novadam specifisku mācību saturu jautājumu izstrādē;
- pārzināt jaunākos mācību un metodiskos līdzekļus un citus resursus mācību jomā;
- piedalīties skolotāju ar mācību jomas satura īstenošanu saistītu mācīšanās vajadzību apzināšanā un ar skolotāju profesionālo pilnveidi saistītu jautājumu plānošanā.
Mācību jomu koordinatori Ķekavas novada izglītības iestādēs (2021.gada aktualizācija)
Rīkojums par Ķekavas novada izglītības iestāžu mācību jomu koordinatoru apstiprināšanu
Rīkojums par metodisko apvienību vadītāju apstiprināšanu
Ķekavas novada metodisko apvienību nolikums
Ķekavas novada metodisko apvienību vadītāji 2015./2016. mācību gadā
“Ķekavas novada skolotāju Metodisko apvienību vadītāju atskaites par 2015./2016.mācību gadu”
“Ķekavas novada skolotāju Metodisko apvienību vadītāju atskaites par 2016./2017.mācību gadu”
Prezentācijas:
Ķekavas PII “Ieviņa” prezentācija par februāri
Privātās pamatskolas “Gaismas tilts 97” pirmsskolas grupas prezentācija par janvāri
Daugmales pamatskolas pirmsskolas grupas “Namiņš” prezentācija par decembri
PII Avotiņš “Latviskās dzīvesziņas aktualizēšana pirmskolā saistībā ar gadalaiku” prezentācija
Tematiskais pasākums 2015.gada novembris
Aktualitātes ESF projektā „Vispārējās izglītības pedagogu tālākizglītība
Atbalsta personāla MA
Pirmsskolas skolotāju MA
Ķekavas novada izglītības iestāžu pedagogu konkursa nolikums
Vispārējās izglītības iestādes audzēknim:
- 9. klases audzēknim, kura sekmju vērtējumi gadā ir vidēji 8.0 balles un augstāk (nevienā no priekšmetiem vērtējums nav mazāks par 7 ballēm)
- 12. klases audzēknim, kura sekmju vērtējumi gadā ir vidēji 8.0 balles un augstāk (nevienā no priekšmetiem vērtējums nav mazāks par 7 ballēm)
Profesionālās ievirzes iestādes audzēknim:
- Mākslas ievirze – izlaiduma gadā sekmju vērtējumi ir vidēji 9.5 balles un augstāk (nevienā no priekšmetiem vērtējums nav mazāks par 8 ballēm)
- Mūzikas ievirze – izlaiduma gadā sekmju vērtējumi ir vidēji 9.0 balles un augstāk (nevienā no priekšmetiem vērtējums nav mazāks par 8 ballēm)
- Sporta ievirze – absolvējot izglītības programmu 20V813001 vai 30V813001, ja audzēknis ir Latvijas izlases dalībnieks.
Vispārējās un profesionālās izglītības iestādes pedagogam un audzēknim par godalgotas vietas iegūšanu starptautiskajā līmenī mācību priekšmetu olimpiādēs, zinātniski pētnieciskajā darbā
valsts līmenī, starptautiskos konkursos, nozares ministrijas valsts konkursos un skatēs.
Saskaņā ar Ķekavas novada pašvaldības pedagoģiski medicīniskās komisijas nolikuma (apstiprināts ar Ķekavas novada 2023.gada 22.februāra domes sēdes lēmumu Nr.23, protokols Nr.4) otrās daļas “Komisijas sastāvs un darba organizācija” 7.punktā noteikto un ar grozījumiem, kas veikti ar 2023.gada 24.maija sēdes lēmumu Nr.29. (prot.Nr 11.) izveidota Ķekavas novada pašvaldības Pedagoģiski medicīniskā komisija šādā sastāvā:
Komisijas vadītāja – Iveta Starta 26368114
Komisijas locekļi:
Logopēds – Veronika Mūrniece,
Speciālais pedagogs – Ināra Ozoliņa,
Psihologs – Olga Vinogradova,
Sertificēta ārstniecības persona (ārsts) – Aleksandra Mežecka – Oļeiņika.
Lai pieteiktos pedagoģiski medicīniskai komisijai, lūgums sazināties ar Ķekavas novada pašvaldības izglītības, kultūras un sporta pārvaldes galveno speciālisti izglītības jautājumos – Moniku Daļecku, tālrunis: 25588372, e – pasts – monika.dalecka@kekava.lv , ped.med.komisija@kekava.lv
Izglītojamā pieteikšana izpētei komisijas sēdē notiek telefoniski, klātienē vai ar elektroniskās saziņas līdzekļu starpniecību, norādot izglītojamā vārdu un uzvārdu, vecumu, izglītības iestādi un klasi, mācību/dzimto valodu, pieteikšanas iemeslu (īsu problēmas formulējumu), pieteicēju un tālruņa numuru, dzīvesvietu.
Ierodoties uz komisijas sēdi, nepieciešami šādi dokumenti:
- Likumiskā pārstāvja iesniegums ( 1.pielikums) par izglītojamā intelektuālo spēju un veselības stāvokļa izvērtēšanu komisijā (iesnieguma veidlapu var aizpildīt arī ierodoties uz komisijas sēdi, ja izglītojamo uz Komisijas sēdi pavada aizbildnis, tad nepieciešams bāriņtiesas lēmums par aizbildņa iecelšanu.).
- Izglītojamā dzimšanas apliecība vai pase un likumiskā pārstāvja personu apliecinošs dokuments. Ja vecāki uz sēdi ierasties nevar, viņi rakstiski piekrīt izglītojamā spēju, attīstības līmeņa un veselības stāvokļa izvērtējumam komisijas sēdē un pilnvaro personu, kura pārstāvēs izglītojamā intereses. Pilnvarotajai personai nepieciešams personu apliecinošs dokuments. Ja bērnu uz PMK sēdi pavada aizbildnis, tad nepieciešams bāriņtiesas lēmums par aizbildņa iecelšanu. Ja bērnu uz PMK sēdi pavada audžuģimene, tad nepieciešams attiecīgās bāriņtiesas pilnvarojums.
- Ģimenes ārsta atzinums par izglītojamā vispārējo veselības stāvokli un izglītojamā anamnēzi, kurš izdots ne agrāk kā trīs mēnešus pirms komisijas sēdes, tajā skaitā atzinums par izglītojamā redzi un dzirdi. Ģimenes ārsta atzinums izdots ne agrāk kā trīs mēnešus pirms komisijas sēdes.
- Izglītības iestādes sniegtā informācija (2.pielikums), vai tās sagatavotais izglītojamā raksturojums, kuri izdoti ne agrāk kā vienu mēnesi pirms komisijas sēdes, sekmju izraksts un liecība kā arī individuālais izglītības plāns (ja tāds ir izstrādāts);
- Psihologa atzinums. (Intelekta izvērtējums ar Latvijā standartizētu metodi).
- Ja izglītojamais komisiju apmeklē atkārtoti, kopā ar izglītības iestādes informāciju jāiesniedz individuālais izglītības un/vai uzvedības plāns.
- Izglītojamā darba burtnīcas, darba lapas, sekmju izrakstu, izdrukas no e – klases, mykoob u.c. mācību žurnāliem;